JetSantral

Sanal Santral Nedir, Nasıl Çalışır ?

Sanal Santral gelişmiş bir PBX santralin sağladığı tüm özellikleri kurulum ve bakım masrafı olmadan müşterilerimize sunan santral hizmetidir. Bu hizmet müşteri lokasyonuna kurulu olan geniş özellikli PBX santralin faydalarını, IP (Internet Protokol) teknolojisinin faydaları ile birleştirmeye olanak sağlar. Sanal Santral ile ofisleriniz arası ücretsiz görüşme fırsatına sahip olursunuz.

JetSantral; işyerinize herhangi bir santral kurulumu yapılmadan, tamamiyle Bulut yapısı üzerinden hizmet veren ve mevcut santrallere göre daha fazla özellik barındıran eşsiz bir sistemdir.

İçerdiği arama kuyruğu özelliği ile WebSantral'iniz aynı zamanda bir çağrı merkezi gibi çalışır.

Dünyanın heryerinden ip telefon, softphone yada voip gateway ile erişebileceğiniz esnek kullanım yapısına sahiptir.

Sanal Santral ile firmanızı santral maliyetlerinden kurtararak ;
- IVR Karşılama
- Harici Yönlendirme
- Bekleme Grupları / Callcenter
- Online/Offline Çalışma Saatleri
- 7/24 Online Raporlama
- 7/24 Online Ses Kaydı
- Voice Mail
hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

 

 

  

 

Sıfır Donanım Maliyeti

WebSantral ile hiçbir santral yatırımına ihtiyaç duymazsınız ve dünyanın heryerinden santralinize erişebilir ve çağrı yapıp alabilirsiniz.

Sınırsız Dahili/Harici

WebSantral'inize dilediğiniz yerden erişip, yalnızca birkaç tıkla sınırsız dahili oluşturabilirsiniz, ayrıca yalnızca tek numarayla sınırsız sayıda çağrı alabilirsiniz.

IVR Karşılama

WebSantral'iniz için dilediğiniz kadar IVR karşılama oluşturabilirsiziniz, üstelik her harici numaranız için birden fazla IVR karşılama yaptırabilirsiniz.

Harici Yönlendirme

Dahilinize yada dışarıdan gelen tüm çağrıları dilerseniz harici bir numaraya yönlendirerek, her zaman ulaşılabilir olabilirsiniz.

Bekleme Kuyrukları

WebSantral aynı zamanda bir callcenter/çağrı merkezi gibi çalışmaktadır, çeşitli bekleme grupları ile WebSantral'inizi bir çağrı merkezine dönüştürebilirsiniz.

7/24 Online Ses Kaydı

7/24 santralinize gelen çağrılar otomatik olarak kayıt altına alınmaktadır ve dilediğiniz zaman panelinizden bu ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz.

7/24 Online Raporlama

7/24 santralinize erişerek, gelen, giden ve cevapsız çağrılarınızı kontrol edebilir ve yönlendirme yapabilirsiniz.